Syntetyczna charakterystyka efektów uczenia się
Osoba posiadająca kwalifikację „Prowadzenie obsługi biura” jest gotowa do planowania i realizowania prostych zadań administracyjnych i logistycznych związanych z funkcjonowaniem biura. Wypełnia zadania dotyczące obiegu dokumentów w ramach obowiązującego w przedsiębiorstwie otoczenia formalno-prawnego. Wysyła korespondencję, ewidencjonuje przesyłki wychodzące i przychodzące. Na podstawie wytycznych przygotowuje treść pism i materiałów niezbędnych w pracy biura oraz redaguje je w formie dostosowanej do odbiorców i celu. Osoba posiadająca kwalifikację jest przygotowana do obsługiwania interesantów w ramach wyznaczonego przez pracodawcę zakresu obowiązków. Przeprowadza rozmowy twarzą w twarz oraz telefoniczne związane z funkcjonowaniem biura. W trakcie wykonywania zadań wykorzystuje zdolności interpersonalne, w tym stosuje techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej, jak również zasady savoir-vivre’u oraz dress code’u. Wykorzystuje proste urządzenia i sprzęty biurowe oraz wykonuje podstawowe czynności związane z obsługą eksploatacyjną urządzeń (takie jakie wymiana tuszy i tonerów, usuwanie prostych niesprawności urządzeń polegających m. in. na usunięciu zaciętego papieru, a następnie usuwanie wyświetlanych na panelu urządzenia komunikatów o wystąpieniu błędu). Użytkuje typowe aplikacje biurowe przeznaczone do edycji tekstu, wykonywania obliczeń oraz przeglądania stron www i obsługi poczty elektronicznej. Osoba posiadająca kwalifikację przyjmuje odpowiedzialność za wykonywane działania zawodowe.
Zestawy efektów uczenia się
Zestaw 1: Planowanie projektu graficznego
1. Charakteryzuje zasady obiegu dokumentów oraz wykonuje czynności związane z obsługiwaniem maszyn i sprzętów biurowych
2. Obsługuje korespondencję tradycyjną
3. Redaguje tekst dostosowany do odbiorcy i celu
4. Rozpoznaje otoczenie formalno-prawne organizacji
Zestaw 2: Obsługa interesantów
1. Charakteryzuje zasady doboru typu ubioru służbowego do okoliczności
2. Prowadzi rozmowę bezpośrednią z interesantem
3. Prowadzi rozmowę telefoniczną
Zestaw 3: Użytkowanie aplikacji biurowych
1. Korzysta z arkusza kalkulacyjnego
2. Korzysta z edytorów tekstu
3. Korzysta z programu poczty elektronicznej
4. Korzysta z przeglądarek i wyszukiwarek internetowych
5. Wykonuje prezentacje multimedialne
Link- więcej informacji na stronie: https://kwalifikacje.gov.pl/k?id_kw=12696
DECYZJA OBWIESZCZENIE
Nazwa |
Dodatkowe informacje |
Opłata* |
Walidacja |
Walidacja składa się z dwóch części |
800 zł ** |
Wysyłka certyfikatu w kraju |
20 zł |
|
Duplikat certyfikatu w języku polskim |
10 zł |
|
Ponowne przystąpienie do części |
W przypadku pozytywnego zdania części |
150 zł |
Powyższe okresy mogą podlegać w ujęciu procentowym proporcjonalnym do wskazanego okresu, |
||
*cena netto **cena może ulec zmianie dla uczestnika projektu finansowanego z UE proporcjonalnie do taryfikatora |